kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 14

fitness

Żelazne zasady zmiany sylwetki

Na zmianę sylwetki nigdy nie jest za późno. Jeśli czujesz, że to najwyższy czas, by stracić parę kilo, zapomnij o wszystkich magicznych urządzeniach z telewizyjnych reklam i wspomagających odchudzanie tabletkach cud.

Redukcja tłuszczu wybranej części ciała to także bzdura. Gdy tracisz na wadze, chudnie całe ciało, łącznie z organami wewnętrznymi. Nie ma więc czarodziejskiej drogi na skróty. Jedynym skutecznym i satysfakcjonującym sposobem jest trening wytrzymałościowy (cardio) i odpowiednia dieta.

Dla uzyskania optymalnych rezultatów zalecamy dostosować się do kilku uniwersalnych zasad:

  1. Trening siłowy na siłowni niech trwa nie dłużej niż 45-60 minut
  2. Przerwa między powtórzeniami nigdy nie powinna wynosić więcej niż 10 - 20 sekund
  3. Odpoczynek między ćwiczeniami powinien wynosić maksymalnie minutę
  4. Zawsze zmieniaj typ ćwiczenia, ale nie zwiększaj liczby zestawów
  5. Nigdy nie podnoś tego samego ciężaru raz po razie podczas jednego treningu. W każdej serii staraj się podnosić poprzeczkę.
  6. Niezależnie od dodawanego ciężaru, staraj się dać z siebie maksimum, aż do ostatniego podnoszenia
  7. Upewnij się, że mięśnie, na których najbardziej ci zależy, pracują przy każdym z wykonywanych ćwiczeń

"" znaleziono też na stronach:

Tagi: odchudzanie - fitness - redukcja - trening - trening wytrzymałościowy - cardio

Komentarze

Dodaj komentarz +