kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 8

pompki

Trzymaj formę!

W tym artykule znajdziesz kilka porad jak być w formie. Jak sprawić by efekty były zadowalające, a motywacja szybko nie minęła.

Jedz co kilka godzin

Jadaj 6 razy dziennie. Najlepiej 3 duże posiłki i 3 razy drobne przekąski z dużą ilością białka, np. odżywka białkowa. Pamiętaj, że jeśli będziesz na bieżąco dostarczał organizmowi paliwo, to organizm nie będzie odczuwać potrzeby odkładania paliwa w postaci tłuszczu. Ludzie często o tym zapominają jadając tylko 3 razy dziennie, co powoduje odkładanie się tłuszczu.

Pij hektolitry wody

Ten punkt nie powinien wymagać komentarza. Woda jest bardzo ważna w procesie trawienia. W organizmie pełni rolę rozpuszczalnika.

Chude białka i nie tylko

Jeśli to możliwe zawsze wybieraj chude białka, owoce i warzywa

Śpij

Sypiaj od 7 do 8 godzin dziennie. Sen to czas, kiedy mięśnie regenerują sięi rosną.

Unikaj węglowodanów prostych

Nie jedz węglowodanów prostych oraz śmieciowych kalorii. Przykładem może być tu majonez i wszelkie galaretki.

Myśl długofalowo

Potraktuj swoje trenowanie długofalowo - jako styl życia. Błędem jest myślenie o natychmiastowej transformacji. Bądź cierpliwy, ciężko pracuj i nigdy się nie poddawaj.

Dzień rozpusty

Zrób sobie jeden dzień rozpusty w tygodniu. W tym dniu możesz sobie jeść, co tylko chcesz. W tym dniu nie ćwicz, odpoczywaj i regeneruj się. Wprowadzenie w życie tzw. dnia rozpusty sprawi, że tak szybko nie przestaniesz trenować, tzn. Twoja motywacja będzie równie silna przez dłuższy czas, bo czy po takim dniu nie będziesz miał, czy też miała ochoty potrenować?

"" znaleziono też na stronach:

Tagi: fitness - kulturystyka - odchudzanie - białko - mięśnie - styl życia - odżywianie

Komentarze

Dodaj komentarz +