kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 7

biceps

Trening bicepsa: armageddon

Zapewne nie jeden z Was chciałby mieć potężne ramiona. Niektórzy do tego stopnia, że ćwiczą wyłącznie biceps i klatke. Dzięki temu artykułowi możesz się dowiedzieć, jak ćwiczyć by mieć ogromne ręce. Trening armageddon zwraca uwagę szczególnie na mięśnie tricepsa, ponieważ triceps stanowi 2/3 obwodu ramienia.

Czytając ten artykuł odłóż na bok wszystkie marzenia o symetrii. Prawdziwym celem, jest to, aby Twoje ramiona urosły do rozmiarów tak potężnych, że aż strasznych. Daj sobie spokój z estetyką. Kulturysta nie ma nic wspólnego z wydelikaconym chłoptysiem o różowych paluszkach. Jest natomiast z natury rzeczy i z konieczności uosobieniem brutalnej masy mięśniowej o potwornie i wręcz piekielnie rozwiniętych ramionach, tak dużych, że napawają obrzydzeniem wszystkich, którzy je ujrzą. To dla niego, zdecydowaliśmy się stanąć w obliczu ARMAGEDDONU. Tytuł artykułu nie był w zamierzeniu grą słów (arm po angielsku znaczy ramię, przyp. tłum.).

Ma natomiast być niczym ostateczna rozgrywka, ostatnie słowo, decydujące posunięcie w sprawie potężnych ramion. To poważna rzecz. W tym specjalnym wydaniu wzięliśmy pod uwagę każdy aspekt dotyczący wzrostu mięśni ramion, przeanalizowaliśmy każde ćwiczenie na tę partię umięśnienia, zsumowaliśmy wszystko a następnie poddaliśmy to obróbce kolektywnemu redakcyjnemu intelektowi. Tak powstał "Armageddon", sześciotygodniowy program składający się z dwóch trzytygodniowych faz zawierających Priorytetowe Zasady Treningowe Weidera.

Podzieliśmy muskulaturę rąk na cztery oddzielne grupy - tricepsy, bicepsy, mięśnie ramienne i przedramiona po to, aby określić ćwiczenia niezbędne do uzyskania optymalnego wzrostu włókien mięśniowych. Na dwie fazy programu treningowego składa się 16 ćwiczeń. Trzy z nich są stosowane zarówno w fazie pierwszej jak i drugiej. Każdej fazie przepisujemy 8 ćwiczeń: trzy na tricepsy, dwa na bicepsy, jedno na mięśnie ramienne i dwa na mięśnie przedramion. Program treningowy "Armageddon" rzuci Cię w kierunku spełnienia możliwości rozwoju twoich ramion, ale najpierw musisz zapoznać się z kilkoma podstawowymi uwagami.

Czytaj dalej: trening bicepsa cz.2

"" znaleziono też na stronach:

Tagi: trening bicepsa - trening - biceps - armageddon - trening ramion - triceps

Komentarze

Dodaj komentarz +