kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły


Warning: file(http://www.u.waw.pl/kobieta-na-silowni6.php) [function.file]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.1 404 Not Found in /home/getka/domains/herk.pl/public_html/s/functions.php on line 88

Warning: implode() [function.implode]: Invalid arguments passed in /home/getka/domains/herk.pl/public_html/s/functions.php on line 89

więcej kulturystyki

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 2

"Biceps" - wybrane artykuły, które Cię zainteresują

kulistyBICEPS w kulturystyce - Dla większości biceps jest obok klatki najważniejszą partią mięśni. Jeśli chcesz mieć wielki biceps ten artykuł jest dla Ciebie
duzy bicepsJak zbudować duże bicepsy? - Jedną z najskuteczniejszych metod budowy każdej grupy mięśniowej jest strategia totalnego zmęczenia mięśni. Nie inaczej jest w przypadku bicepsów.
ramionaJak ćwiczyć biceps? - Na wielu stronach kulturystycznych nie zwraca się uwagi pomiędzy różnymi mięśniami szkieletowymi. Tymczasem bicepsy trzeba trenować inaczej niż inne mięśnie.
bicepsBiceps - Masz zbyt mały biceps? Znajdziesz tu artykuły, które pomogą Ci zwiększyć rozmiar bicepsa
kulturystykaGłosuj na herk.pl, na toplistach kulturystycznych - Wspomóż nasz portal! Zagłosuj na herk.pl na toplistach kulturystycznych
bicepsTrening bicepsa: armageddon - Trening armageddon zwraca uwagę szczególnie na mięśnie tricepsa, ponieważ triceps stanowi 2/3 obwodu ramienia.
bicepsTrening bicepsa: armageddon cz.2 - Twoje ramiona nigdy nie mogą byc za duże.Sekretnym życzeniem każdego kulturysty jest mieć największy na świecie grzbiet, klatkę, barki i nogi.
bicepsTrening bicepsa: armageddon cz.3 - Trening przedramion składa się z trzech superserii. Wykonaj jedną serię uginania nadgarstków podchwytem i natychmiast po jej zakończeniu zrób jedną serię uginania nadgarstków nachwytem
bicepsTrening bicepsa: armageddon cz.4 - Aby wspomóc intensywność tego specjalistycznego programu treningowego na mięśnie ramion, sugerujemy rozdzielenie treningu pozostałych grup mięśniowych na dwie części.
bicepsTrening bicepsa: armageddon cz.5 - Nie ćwicz innych partii ciała z taką samą intensywnością jak mięśni rąk. Seria nie może się kończyć wyczerpaniem mięśni, powinieneś zostawić zapas jednego lub dwóch powtórzeń


Warning: get_meta_tags(s/biceps) [function.get-meta-tags]: failed to open stream: No such file or directory in /home/getka/domains/herk.pl/public_html/bot_pd.php on line 4

"" znaleziono też na stronach:

Tagi:

Komentarze dodaj