kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 8

makaron

Posiłek przedtreningowy

Ten artykuł nie będzie kolejnym laniem wody na temat posiłku przedtreningowego, same konkrety. Posiłek przedtreningowy jest bardzo ważny, nie tylko dlatego, że trzeba go jeść, aby mieć później na treningu siłę, ale także dlatego, że należy zadbać o to, żeby napuchnięte mięśnie na treningu jak najmniej opadły po treningu.

Posiłek przedtreningowy zależy od pory treningu. Najlepszą porą jest popołudnie, a posiłek powinno się zjeść nie później niż na pół godziny przed treningiem.Powinien on się składać z białka i węglowodanów o niskim współczynniku hipoglikemicznym, by nie było wahań stężenia cukru we krwi podczas treningu.

Białkowa część posiłku (40-60g zależnie od płci) powinna również zawierać nieco tłuszczu. Polecam wołowinę, steki, kurczaka lub indyka. Naturalny tłuszcz w tym pożywieniu pomaga regulować poziom cukru we krwi. Pomaga on również w trawieniu węglowodanów, czyniąc je bardziej spójnymi, dzięki czemu można dłużej ćwiczyć i mieć więcej energii.

Powinno się jeść ok.100g węglowodanów o niskim współczynniku glikemicznym, których najlepszym źródłem są śliwki, brzoskwinie, grejpfruty, ziemniaki i soczewica. Jeśli trenuje się rano, potrzeba więcej węglowodanów, ponieważ podczas nocy ich zapasy mogły ulec wyczerpaniu. Powinno się zjadać około 150g węglowodanów. Podsumowując, spożycie węglowodanów należy różnicować w zależności od pory treningu, ale spożycie białek pozostaje stałe.

"" znaleziono też na stronach:

Tagi: posiłek - przedtreningowy - tłuszcz - trening

Komentarze

Dodaj komentarz +