kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 15

kulturystka

Kobieta na siłowni cz.7

Czemu podałam ten przykład? Bo uważam że wypracowana kondycja i przełamanie swoich barier fizjologicznych (które w sumie są stworzone przez nas samych, tryb życia, brak ruchu i złe nawyki- np. palenie papierosów, czy przyzwyczajenie do samochodu do tego stopnia, że z każdą rzecz załatwia się na 4 kółkach) może tylko dać pełny sukces na ciężkiej drodze do wymarzonej sylwetki.

Poza tym, żadna dieta, magiczne tabletki, specyfiki kremy i tym podobne nie spowodują tak realnej utraty wagi jak wysiłek aerobowy .

BRUTALNY FAKT:
ŻEBY SPALIĆ JEDEN KILOGRAM TKANKI TŁUSZCZOWEJ TRZEBA SPALIĆ OK. 7000 (siedmiu!!! tysięcy kalorii) czyli tyle co:

12 godzin bardzo intensywnej jady na rowerze
6 godzin szybkiego biegu
10 godzin skakania na skakance
18 godzin bardzo intensywnych ćwiczeń siłowych
24 godzin ćwiczenia jogi

Jak widać, trzeba się porządnie napocić żeby spalić tylko jeden kilogram tłuszczu.
A jak ktoś ma do zrzucenia np. 5 to niech zakłada wygodne dresy i zaczyna od dziś, bo nie ma cudów niewidów które spalą te 7 tys. Kalorii za nas.

Przykład- od 2 tygodni intensywnie uprawiam aeroby,
Do każdego treningu na siłowni- ćwiczę 5-6 razy w tygodniu, spalam na bieżni około 300-400 kcal (Pol godziny intensywnego biegu) – tygodniowo daje mi to około 2000 tys. kalorii straconych na bieżni, 5 treningów siłowych po 1 godzinie ( duża intensywność, krótkie przerwy, wierzcie mi ze tez dobrze można się spocić ćwicząc nogi czy plecy siłowo:- ) ) kolejne 2 tys. kcal. W ostatnim tygodniu przedłużam trening siłowy o 15 minut ćwicząc prze ten czas brzuch na wysokich obrotach – jakieś 600 kcal w skali tygodnia dodatkowo spalone.
Dodatkowo jeszcze kilka godzin roweru w terenie, skakanka, ewentualnie stepper lub wiosłowanie na siłowni jak pada deszcz i staram się jak mogę alby w ciągu 1 tygodnia spalić ok. 7 tys. Kcal z samego wysiłku ( nie z diety) .
Starczy, by trwale i zdrowo zgubić 1 kg tygodniowo , ale wierzcie mi- nie ma nic za darmo- 7 tys. Kcal to naprawdę wiele godzin ćwiczeń, a nie ślamazarne jeżdżenie na rowerku.

JAK CHESZ COŚ OSIĄGNĄĆ WŁÓŻ W TO MAXIMUM WYSIŁKU!!!

A jeszcze wspomnę o tym, że tak intensywne ćwiczenia tak rozkręcają metabolizm, że nie stosuję nawet żadnej diety
Spadły mi 2 kg w 2 tygodnie, 3 cm z biustu, 3 z pasa, 2 z bioder, 1,5 z nóg i jest ok.- czyli DZIAŁA!

3. przeprowadzono kiedyś badania i stwierdzono o około 20% większy ubytek masy ciała u osób które ćwiczyły aerobowo + siłownia, niż u osób w grupie ćwiczących tylko aerobowo.
Dodatkowo spadek wagi w grupie pierwszej był większy u osób, które wykonywały aeroby po treningu siłowym.

autor: pyziaczek

Czytaj artykuł od początku: Kobieta na siłowni

"" znaleziono też na stronach:

Tagi: siłownia - kobiety - fitness - mięśnie - kulturystki

Komentarze

Dodaj komentarz +