kulturystyka logo

Działy serwisu

Najtańsze sklepy

  1. FitArena.com.pl
  2. Centrumodzywek.net
  3. Muscle-zone.pl
  4. [Zaproponuj]

Bądź na bieżąco

Ranking odżywek

Losowe artykuły

Fitness

fitness

Partnerzy

Osób on-line: 14

kevin levrone

Trening klatki według Kevina Levrone'a

Kevin Levrone od dawna jest zaliczany do najlepszych kulturystów świata, co potwierdził 3-ktornym zdobyciem II miejsca na zawodach Mister Olimpia (1992, 1995, 2000). W 2000 roku był bardzo bliski zdetronizowania wspaniale umięśnionego Ronnie Colemana, który musiał wspiąć się na absolutne wyżyny swych możliwości, by wygrać z Kevinem. Zbudował niezwykle potężną i proporcjonalnie umięśnioną klatkę piersiową tradycyjnym sposobem: żelazo, determinacja i natchnienie w treningu. Niesamowitą masę i rzeźbę klatki łączy z ogromną siłą. Jego rekord życiowy w wyciskaniu leząc wynosi 273 kg.

Jego układ ćwiczeń na klatkę jest następujący:

1) Wyciskanie sztangi na ławce poziomej 4 x 4-10 po 140 - 230 kg
2) Wyciskanie sztangielek na ławce skośnej 4 x 4-10 po 100 - 200
3) Rozpiętki na ławce skośne 4 x 10
4) Przyciąganie kabli wyciągu bloczkowego z góry w dół prze klatką 4 x 10

Uwagi Kevina:

1) Kevin praktycznie przez cały rok stosuje na klatkę piersiową taki sam, dość tradycyjny program. Zwraca jednak uwagę na różne niuanse w poszczególnych ćwiczeniach, technikę ich wykonania i stałą progresję obciążenia.

2) Jego rekord życiowy w wyciskaniu na poziomej ławce wynosi 273 kg. Stosując tak duże ciężary, nawet w serii rozgrzewkowej, Kevin uważa, że w ten sposób nie powoduje gwałtownego rozciągania mięśni, które często prowadzi do kontuzji. Oczywiścię potrzeba lat ciężkiego treningu, aby zbudować siłę klatki piersiowej, ramion i barków dla stosowania tak dużych obciążeń.

3) Trening zaczyna od wyciskania sztangi na poziomej ławce. Seria rozgrzewkowa z ciężarem 142 kg - 10 powtórzeń. Następnie 184 x 10, 202 kg x 8 i 226 kg x 4.

4) Później wykonuje wyciskanie sztangielek na skośnej ławce - również 4 serie. Rozgrzewka - 91 k x 10 (łączna waga sztangi lek), 102 kg x 10,142 kg x 1, 160 kg x 6 i 200 kg x 4.

5) Kevin wykonuje rozpiętki mając ramiona lekko ugięte w stawach łokciewych. Uważa, że rozpiętki wykonywane o prostych ramionach, co często czyni początkujący kulturyści, nie dają tych efektów

"" znaleziono też na stronach:

Something is wrong in your syntax obok 'a%'' w linii 1